BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Probleem met inkt cartridge

Bijdrage door gebruiker
21-12-2010
6 reacties
Volgende vraag heb ik eerder gesteld, maar er is geen bevredigend antwoord op gekomen. Daarom stel ik hem nog eens in de hoop dat nu iemand me verder kan helpen. Ik heb een HP printer (deskjet F 380 series). Ik heb een nieuwe zwarte cartridge gekocht (nr. 21), deze keer niet van HP, maar van het merk WeCare, die volgens de verkoper wel iets duurder is, maar wel 500 afdrukken maakt. Niet dus. De printer geeft aan dat de inkt op is, wat nog lang niet het geval kan zijn. Na mijn eerdere vraag heb ik de cartridge met de koperen puntjes in lauwwarm water gelegd, dat hielp (ik gebruik de printer zelden, de inkt kan dus opgedroogd zijn). Deze keer lukte de truc niet. Ik heb begrepen dat je een printer na het aanbrengen van een cartridge van een afwijkend merk moet resetten. Hoe doe ik dat bij dit merk?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.