ik heb problemen met mijn ingebouwde draadloze netwerkadapter van mijn laptop. Na een tijd wordt de verbinding ineens verbroken, via configuratie>netwerkcentrun>verbinding met een netwerk maken zie ik dat de adapter geen verbinding met de router kan maken, Soms lukt het door de adapter uit- en weer in te schakelen, dan kan de adapter de verbinding herstellen, maar soms loopt de pc dan vast en moet ik opnieuw opstarten, soms werk de adapter dan weer maar soms herkent de computer de adapter dan niet meer , met configuratiescherm>netwerkcentrum>netwerken beheren wordt de ingebouwde draadloze netwerkadapter dan niet weergegeven.
Is de adapter kapot of is het een softwarekwestie?