BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Probeer bij Online.nl weg te gaan. ze willen het contract niet opzeggen.

Bijdrage door gebruiker
14-02-2017
6 reacties
Sinds 2 weken wil ik van mijn internet provider Online.nl overstappen naar Vodafone. Wanneer ik inlog met mijn abonneenummer krijg ik te zien dat ik een Free abbonnement heb en dat ik kan opzeggen wanneer ik dat wil. Online zegt dat ik een nieuw abonnement heb sinds 17 augustus 2016. Ik kan dit nergens terug vinden. Ook is mijn klant nummer veranderd. Nu ik terug kijk op mijn facturen zie ik dat er sinds november een ander nummer wordt gebruikt maar toch kan ik nog steeds op het mij bekende nummer inloggen.
Als bewijs stuurt Online.nl mij een mail met een bevestiging die ik ontvangen zou hebben. Vreemd genoeg staat daar het oude klantmummer op en staat er ook geen datum op. Hier kan ik dus niets mee.
Als klap op de vuurpijl kreeg ik een klanttevredenheidsonderzoek waarbij er gerefereerd wordt naar een contact datum van 01-01-1970!! Zo goed is de administratie bij dit bedrijf.
Ik ben van plan de komende incasso opdrachten te storneren. Heeft iemand hier ervaringen mee?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.