BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

proassist

Bijdrage door gebruiker
26-02-2013
4 reacties
Hallo
ik heb een vraag.
ik ben verzekerd bij proassist mijn blackberry is van de flat gevallen en ook in een plas water, dus mijn toestel was kapot, maar hier voor was mijn toestel ook kapot telkens viel de toesten uit heb het ongeveer 9 keer opgestuurd ook vaker eigenrisico betaald terwijl in het toestel terug kreeg terwijl het niet was gemaakt, ook ben ik jaren klant en betaal ik elke maand netjes. maar laatste keer had ik een verzoek om de toestel tekomen ophalen en ik had het adres door gegeven van mijn werk, maar proassist kwam niet opdagen terwijl ik de hele tijd aan het wachten zat. heb ik gebeld waar proassist bleef kreeg ik te horen dat ze naar mijn huis adres waren gegaan. heb ik nogmaals laten weten dat ze naar me werk moesten komen dus dhr kwam later nog langs tenmiste dat zeggen ze maar kon dit keer mijn werk adres niet vinden!! dus volgende dag kwam nogmaals iemand van proassist en gaf een leentoesten die ook kapot was was wel een blackberry maar ik nog er niet mee internetten niks. weken later werd ik gebeld. dat ze een afspraak wouden maken, maar dat het toestel ongeprepareerd terug kwam en ik heb gevraagd waarom, zei ze letterlijk omdat we denken aan fraude maar hun moeten niet denken maar zeker weten !!!! ik ben hier heel erg kwaad over, en ik heb gezegd nee ik wil me toestel gerepareerd ik ben verzekerd, ik zei dan hoeven jullie het leentoestel ook niet te komen ophalen, zei ze dan schrijf ik per direct een factuur van 370 euro, nou kwamen ze vandaag het leentoestel ophalen en mijn kapot e toestel leveren. maar ze hebben ook mijn verzekering gelijk op stop gezet, omdat het toestel kapot is, terwijl ik daar nog geen akkoord voor heb gegeven? maar vandaag belde proassist weer zegt ze ik wil een afspraak maken om t leentoestel op te halen en jou blackberry te bezorgen terwijl dat al is gedaan. echt heel slordig werken ze. maar mijn vraag is hierbij of KASSA mij hieraan kan helpen aub. ik werk sinds net en ik vind het gewoon oneerlijk, toen ik het ging afsluiten werd er letterlijk gezegd dat het voor alles verzekerd was en binnen 4 uur een leentoestel voor val schade waterschade barst schade etc enne ? wat kan ik doen
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.