Hallo,
een aantal jaar geleden heb ik via de belcompany een telefoon verzekering bij pro assist afgesloten, tot zover waren er geen problemen, 2 jaar later toen mijn abonnement was afgelopen wou ik mijn verzekering opzeggen maar dit ging helaas wat minder makkelijk dan ik had gehoopt.
na 1.5 jaar proberen mijn verzekering op te zeggen via mail en telefoon heb ik wanhopig maar nog een keer gebeld, de telefoniste vertelde mij dat als ik de rekening zou storneren dat de verzekering dan automatisch beëindigd zou worden.
na de rekening te hebben gestorneerd werd inderdaad de verzekering beëindigd en heb ik er een aantal jaar niets meer van gehoord.
2 weken terug kreeg ik ineens een bericht van edr incasso met de vraag of ik even alsnog mijn polis wou willen betalen, zo niet zouden ze €40,- extra in rekening brengen.
na opnieuw telefonisch contact te hebben gehad met proassist verzochten ze mij een mail te sturen met daarin mijn verhaal, dit heb ik vervolgens gedaan. tot op heden heb ik hier geen antwoord op gehad maar wel nog weer een brief van edr incasso met het verzoek of ik ook de €40,- extra even wil betalen.
pro assist dus weer gebeld, verhaal weer uitgelegd en mevrouw aan te telefoon zou het even na gaan vragen. de mail van een week geleden hebben ze binnen gehad maar de mails die ik heb gestuurd om op te zeggen kunnen ze(verrassend genoeg) niet meer vinden. het probleem is dat de mails 3 jaar terug ongeveer verstuurd zijn en de mailbox die ik toen gebruikte bestaat niet meer dus ik heb ook geen berichten die ik kan laten zien.
ik heb zelf het gevoel dat ik in de maling genomen word en ben hier dan ook niet zo blij mee.
m.v.g