hallo allemaal ik heb een probleempje zit zo ik kan niet in zwart wit afdrukken met mijn printer hoe los ik dit op ik heb een hp 750 printer en heb ook een probleem met me outlook express elke keer als ik hem opend geeft hij een fout aan weet dat ik zelf 3 keer een fout hebt gemaakt maar hoe krijg ik dat weg??? alvast hartelijk bedankt groetjes tarzan