Ik gebruik Office 2007 en het printen vanuit Word en Excel gaat probleemloos; indien ik echter in Outlook iets wil uitprinten krijg ik de melding: " Afdrukken is niet beschikbaar.Er zijn geen printers geinstalleerd ..." Ik heb slechts 1 printer en deze staat als standaardprinter geselecteerd. Hetzelfde probleem doet zich voor wanneer ik een Adobe-file wil afdrukken; dat is weer oplosbaar voor mij door Foxit-reader te gebruiken (daar zijn geen afdrukproblemen).
Voor zover belangrijk: ik gebruik XP.