De printer reageert niet meer op commando 'Print'. Ik krijg wel de volgende melding:
Selecteer Bidirectionele ondersteuning inschakelen in het dialoogvenster Eigenschappen van deze printer.
Wat betekent dit en hoe los ik dit op? De printer is een Canon IP2600.