Ik vind dat pretium telecom een stelletje****** zijn. Mijn vraag in deze vraag en antwoord rubriek: Wie vind dit nog meer?Dit is een forumonderwerp en hoort dus niet in deze rubriek thuis. Bovendien is het taalgebruik volgens de spelregels ongeoorloofd. Redactie Kassa internet.