BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Pretium klacht

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
06-02-2013
  •  
3 reacties
  •  
mijn vrouw heeft zich laten strikken voor een abonnement bij Pretium. Na ontvangst van het welkomspakket is dit meteen geretourneerd met de aantekening hiervan geen grbuik te maken. Pretium beweert dit bericht niet ontvangen te hebben. vervolgens per aangetekende brief dit herhaald en vervolgens meldt Pretium dat de wettelijke termijn is overschreden, dit is er sprake van abonnement. uiteraard is Pretium niet bereid dit , vermeende, abonnement te beeindigen.
daar komt bij dat de verkoper zich voordeed als KPN-verkoper.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.