BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Pretium en coulanceregeling

Bijdrage door gebruiker
04-02-2012
14 reacties
Ik heb inmiddels al veel gelezen over Pretium. Het meeste is al wat gedateerd. Zijn er minder klachten en gedragen ze zich nu wat fatsoenlijker? ik zou graag willen weten hoe het momenteel zit met de coulanceregeling. Mijn moeder (77) is ongemerkt akkoord gegaan (in jan 2012) met een abonnement bij Pretium omdat ze misleidt is. Mijn ouders zijn al zo'n 50 jaar bij KPN/PTT en zouden nooit willen overstappen. Ik heb de voicelog mogen horen en hoor aan haar manier van reageren dat ze er niets van begrijpt maar dat ze op een dwingende manier gestuurd wordt. Zeer laag van zo'n jonge vent die op dubbele snelheid praat! Ik heb het gelukkig opgenomen en opgeslagen op mijn PC. Men wil overgaan tot overzetten op 10-02-2012. Ik wil voor die datum het ongedaan laten maken. Coulanceformulier komt eraan. Er zal een kopie-ID mee moeten worden gestuurd. Okee, dat snap ik nog. Maar nu zegt zo'n dame van de helpdesk dat ik ook moet zorgen dat er een verklaring mee moet dat ze handelingsonbekwaam zou zijn!! Maar ze is 77 jaar en dan zou dat toch al voldoende reden moeten zijn? Wie weet hoe dit precies zit? Als Radar de voicelog zou kunnen gebruiken om ellende bij anderen te besparen dan wil ik daar aan meewerken.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.