Mijne Heren,
Enige maanden geleden voerde Pretium Telecom mij af als abonnee en moest ik overstappen naar een andere provider. Wat schetst mijn verbazing dat ikop 9november eeb vrief van de Pretiun Privilegelijn ontvang waarin staat dat ik nog steeds lid ben en binnenkort een factuur zal ontvangen van € 50,- voor het lidmaatschap. Ik ging ervan uit dat ik in het geheel geen bemoeienis meer mer Pretium had. In een telefoomgespek kreeg ik te horen dat ik telefonisch lid was geworden in november 2003 en dat alles uitgebreid schriftelijk bevestigd was.
In een brief schreef ik Pretium dat ik daar niets van wist en dat dat erg onwaarschijnlijk was omdat ik in die periode met de Sociale Dienst in gesprek was over een uitkering. Wellicht is er alleen gesproken over een gratis proefjaar, maar zeker niet over de automatische verlenging en de kosten daarvan.
Omdat het tegenwoordig gebruikelijk is om van dit soort telefonische afspraken een bandopname te maken heb ik Pretium schriftelijk gevraagd om deze te mogen horen. Hierop kreeg ik geen antwoord behalve de mededeling dat ik gewoon moet betalen.
Wat moet ik hieraan doen?
Met vriendelijke groeten,
L.J.de Wit
De redactie van Kassa-online heeft bepaalde persoonsvertrouwelijkegegevens verwijderd uit dit bericht om L.J. de Wit te beschermen tegen ongewenst gebruik hiervan.Redactie Kassa-online