BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

prepaid bellen

Bijdrage door gebruiker
24-12-2010
11 reacties
Mijn vader is het slachtoffer geworden van een sms-dienst, Hij kan zich niet herinneren dit zelf aangevraagd te hebben en ook niet dat hij dat bevestigd zou kunnen hebben in een tweede mailtje. Maar hij heeft zich volgens de belgegevens bij Simyo aangemeld bij 4949. Mijn vader belt prepaid maar dan via het opwaardeersysteem via Simyo. En nu staat hij daar 35 euro negatief. 4949 schrijft nl per week 6 sms-jes af a 3 euro per stuk (is nu geblokkeerd).
Maar met pre-paid kun je toch niet in de min komen? Simyo zegt dat het bij een tekort saldo toch de klant zijn gesprek laat af maken en de sms-jes die nog moeten komen nog af te werken. Maar dat is prima als het over een paar euro gaat maar niet over 35,00.
Kan dit zomaar en hoe zou ik kunnen bewijzen dat deze sms-dienst niet door mijn vader is benaderd?
Hij is 66 maar nog wel bij de pinken maar niet bij het budget dat hij zoiets kan betalen.

Alvast bedankt,
Nathalie
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.