Regelmatig krijg ik mailtjes met een pps bestand.
Ik kon die normaal altijd gewoon openen met powerpoint viewer, maar sinds kort krijg ik deze melding als ik de bijlage wil openen:
Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdeel mapopties van het configuratiescherm.
Ik heb daar gekeken, maar kan er geen wijs uit komen.
Het gekke is dat als ik de mail via mijn outlook naar mijn hotmailaccount doorstuur, ik daar wel gewoon de bijlage via powerpoint viewer kan bekijken.
Wie kan me helpen om deze mailtjes ook gewoon in mijn outlook te bekijken?
Marijke