Kan de postcodeloterij zo doorgaan met deze verkapte en smichtige verkoop praktijken van extra loten, onder het mom je hebt een prijs gewonnen.?
En nooit opnemen van de telefoon ,gewoon verbreken.?
En ondanks mijn schriftelijke opzegging,gewoon geld af blijven schrijven.?
Gisteren heb ik op hun forum gelezen dat er in 24uur
10953 opzegbrieven zijn gedownload.
Die denken misschien hetzefde.MVG. A .v.Son.