BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Playstation 3 garantie

Bijdrage door gebruiker
01-10-2008
2 reacties

Hallo Allemaal,Ik heb een probleemik had laatst een HDMI kabel gekocht en op mijn PS3 aangeslotenen hij deed het na een week deed die het niet meer. ik dacht meteen oo dat is de HDMI kabel ik ingeruild en een nieuwe gekregen.Nog steeds GEEN beeld ik op een andere full hd ondersteunde TV geprobeerd werkte ook nietal snel tot de conclusie dat de PS3HDMI output kapot (is) wasik gebeld naar sony "0495-574817" ik heb een case nummer gekregen. en ik moest mijn garantie bewijs per mail sturen.probleem die hebben we niet meer omdat we mee gedaan hebben aan de Sony Bravia actie anders kregen we de playstation 3 niet.....oke een bankafschrift was ook genoeg zeiden ze die hebben wij gestuurd, wat denk je komt onze serie nummer niet voor op hun lijst met geregistreerde TV's de tv hebben we gewoon gekocht bij de mediamarkt.mijn vraag is wat moet ik nu doen ??? want het lijkt mij dat zei wel geregistreerd hebben dat deze tv bij die PS3 hoort (dat het met die actie wel in een database is gezet)ooja en de postcode waar sony nederland de PS3 heen heeft gestuurd kennen ze ook niet.!!!ik zou het graag willen horenals jullie meer info willen moeten jullie dat zeggen.Met vriendelijke groet,Thomas

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.