Een rekening.. voor adsl.. van deze maand.. wij hebben geen adsl meer sinds december!!!!
Ik word hier zo moe van he.. IK WIL BELLEN EN INTERNETTEN ZOALS HET EERDER WAS, INTERNET PLUS BELLEN MET ONS EIGEN TELEFOON NUMMER.. WAAROM SNAPT NOU NIEMAND DAT BIJ KPN-PLANET.. WAAROM MAKEN ze ZO GIGANTISCH VEEL FOUTEN????
Gemaild wat zo’n kpn monteur gaat kosten, wat zo’n analoge aansluiting is, krijg je een lullig briefje terug zonder antwoorden op je vraag
4 juni een brief van planet, nog een week de tijd om internetplus bellen te activeren.. jaaa mooi.. maar wel met het VERKEERDE telefoonnummer…
En wat schets nu mijn grote verbazing..
Net een fractuur met een contractboete.. krijg nou toch het heen en weer.. Wij breken geen contracten.. wij willen niet dubbel betalen, en jullie maken de ene fout na de andere..
Het was zoooo simpel.. dubbel betalen voor adsl en internetplus bellen , dat moest veranderd worden verder niets..helemaal niets.
Ik heb al vaker een klacht ingediend, maar als ik daar later over terug bel.. zijn die gewoon verdwenen…