BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

planet / kpn

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
11-02-2007
  •  
13 antwoorden
  •  

gegroet

mijn contract met planet internet liep af op 27 januari 2007

aanvang december (ruim 6 weken voor einde contract) gebeld met planet om het abonement op te zeggen en de juffrouw bevestigd dat het contract dus afloopt op 27 januar 2007. er word nog gevraagd waarom ik opzeg(@home is veeel sneller en goedkoper) de juffrouw reageerde hier niet op, (vond ik wel leuk, zwijgen is toestemmen)en wenste nog een fijne dag.

aanvang februari zie ik via internet bankieren dat er 67.50 euro door planet is afgeboekt vanwege mijn nieuwe abonnement internetten zonder telefoonverbinding.

ik bellen met planet en volgens de juffrouw is er geen telefoongesprek geweest tussen mij en planet in december 2006. dus kan ik onmogelijk telefonisch hebben opgezegd.

vervolgens met @home gebeld en van hun het advies gekregen om via de gespecificeerde rekening via internet te controleren of ik gebeld zou hebben, ikcontroleren via interneten inderdaad..... er is een gesprek geweest op 8 december van iets meer dan 8 minuten.

ik weer met planet bellen, krijg toevallig dezelfde juffrouw aan de lijn, vraag of ze nogmaals wil bevestigen dat ik absoluut niet gebeld zou hebben in december en daarna vertel ik haar dat ik via de gespecificeerde rekening kan aantonen dat ik wel heb gebeld in december, hierop word ik uitgelachen en krijg ik te horen dat ik dan maar een briefje met een kopietje hiervan moet sturen naar de klantenadministratie en dat het dan wel goed zou komen.

ik heb dus een brief gestuurd naar de klanten adminstratie met de vraag hoe het nu is op te lossen op een redelijke manier. ik heb echter geen aangetekende brief gestuurd (dat had de juffrouw ook niet gezegd dat nodig zou zijn, na hier verschillende verhalen gelezen te hebben, ik denk even vragen)

kan ik deze brief alsnog beter een keer extra sturen en dan aangetekend en met ontvangstbevestiging of kan ik beter het proefabonment bij@home stopzetten en terug gaan naar planet, dan maar iets meer betalen en een langzamere verbinding hebben maar wel geen gezeur met incasso bureau's etc, of heb ik toch enig recht van spreken.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.