Op 4 juli 2006 wilde ik mijn abonnement bij Planet internet wijzigen. Van ADSL Standaard wilde ik overstappen op ADSL Comfort. Ik heb dit via de website van Planet ingevoerd en tot mijn verbazing was de aanvraag na 2 dagen geannuleerd. Direct gebeld met Planet, maar geen duidelijk antwoord. Alleen het verzoek gekregen om het nogmaals te proberen. Zo gezegd, zo gedaan.Na wederom 2 dagen stond mijn order op "fout". Wederom gebeld met Planet, die mij doorverbonden met KPN. KPN stuurde me weer naar Planet en na een half uur doorverbinden, werd de verbinding verbroken: wederom geen antwoord gehad.Opnieuw gebeld en na (wéér) doorverbonden te worden, zou een Planet-medewerker mijn order handmatig invoeren en dit doorsturen naar de juiste afdeling. Binnen 3 á 4 weken zou ik ADSL Comfort hebben.Ik bleef wachten, maar ik kreeg geen ander abonnement. Wederom gebeld, geen duidelijk antwoord. Ik heb toen een klacht gestuurd via email. Daar kwam alleen een standaard antwoord op met "wij zullen uw klacht behandelen".Toen werd ik boos en heb teruggestuurd (letterlijk) "Laat dat hele abonnement maar zitten. Ik hoef geen ADSL Comfort meer, ik wil hierbij mijn abonnement opzeggen."En ja hoor, binnen een maand kreeg ik de bevestiging: "Uw ADSL Standaard abonnement is opgezegd, u zult per 6 april 2007 geen klant meer zijn van Planet internet"Ik vroeg direct internet aan bij Multikabel...Wat schept mijn verbazing? Op 19 oktober jl. kreeg ik de factuur van Planet internet. Tot mijn verbazing betaal ik nu voor ADSL Comfort!Planet Internet heeft het na 3,5 maand voor elkaar gekregen om mijn abonnement te wijzigen! Ondanks het feit dat mijn aanvraag tot 3 keer toe geannuleerd is door Planet zelf. Ondanks het feit dat ik mijn Planet abonnement al had opgezegd en ondanks het feit dat ik duidelijk heb aangegeven geen ander abonnement meer te willen.Uiteraard gelijk weer gebeld met Planet. Maar natuurlijk wist niemand me een antwoord te geven.Op de website van Planet Internet bij 'mijn gegevens' staat nu ook dat ik tot 19 oktober 2007 klant ben, dan loopt mijn abonnement pas af. En dan te bedenken dat mijn abo in april al zal aflopen.Ik heb het bedrag van ADSL Comfort gestorneerd en netjes het bedrag voor ADSL standaard overgemaakt. Waarna ik uiteraard gelijk een dreigbrief ontving: "U heeft uw bedrag terug laten boeken, aangezien wij de reden hiervan niet weten, bent u nog 20,60 verschuldigt aan Planet Internet. Als u die niet betaald, kunnen wij uw aansluiting blokkeren"Wat nou? Wij weten de reden niet? En al mijn telefoontjes dan? Mijn emailtjes met klachten? Mijn aangetekende brieven? Ik heb inmiddels wéér een klachten-email gestuurd. Maar kreeg wederom een standaard antwoord: "We streven er naar om binnen 4 weken (!!) antwoord te geven"Wat moet ik doen?Wat mág ik doen?Mag ik blijven storneren en een lager bedrag overmaken?Of moet ik het totale bedrag overmaken en het later terug proberen te krijgen?En mag Planet internet mijn abonnement 'zomaar' wijzigen, ondanks dat ik al had laten weten dat abonnement niet meer te willen?Gaarne uw reacties.