BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

Pishing

Bijdrage door gebruiker
24-12-2010
6 reacties
Periodiek ontvang ik van Ziggo hun "Film en tv nieuws". Dit is een e-mail bulletin, dat je als Ziggo-klant automatisch in de bus krijgt. Iedere keer krijg ik bij deze mail de melding "Windows Mail heeft een bericht gedownload dat Pishing-e-mail lijkt te zijn". Ik werk met Windows Mail. Verschillende keren heb dit gemeld aan Ziggo via het contactformulier op hun site. Helaas, geen reactie. Als je de Ziggo-klantenservice belt, dan krijg je het advies om je computer (beter?) te beveiligen met het ZIGGO-antivirusprogramma á € 2,95 p/mnd. of je wordt verwezen naar hun Service+-nummer, á € 0,65 p.m. Vervelend, dat je door Ziggo op deze manier op kosten wordt gejaagd. Tot nog toe volg ik het advies van Windows Mail en klik de mail ongelezen naar de prullebak. Wellicht is er onder de lezers van deze rubriek iemand, die mij kan zeggen, wat Ziggo met deze mail eigenlijk aan het doen is en hoe ik met hiermee om moet gaan?
Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)