Vorige week sloot ik een telefoonabonnement af bij Vodafone via de website van Belzaak.nl aangezien ik aan de rand van Nederland woon heb ik nog steeds geen snel internet, maar wel via KPN en ADSL.
Dat maakt dat de site erg traag is en niet tot zoeken uitnodigd.
Ik sloot een abonnement af voor 200 minuten per maand met Email en web. So far so good. Bij mijn abonnement zou ik tegen betaling een blackberry ontvangen met een laptop. Beide artikelen heb ik in goede orde ontvangen. Het abonnement ontvang ik het eerste jaar voor de helft van de prijs. Wat schetst echter mijn verbazing, dat ik om van alle functionaliteiten van dit telefoontoestel gebruik te kunnen maken (= pingen, internetten buiten wifi, en msn'en nog een aanvulling op dit abonnement nodig heb voor 5 euro per maand. De helpdesk medewerker vertelt mij doodleuk dat dat wel ergens staat op de site, maar weet mij verder ook niet te vertellen waar ik dat moet gaan zoeken.
Hij is uiteraard snel bereid om me aan dat extra stukje abonnement dat speciaal voor blackberry nodig is te helpen.
Ik voel mij achteraf voor 2x12x5= 120 euro bekocht. Kan dat zo maar?