BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Phonehouse/ Typhone webhop klachten

Bijdrage door gebruiker
28-10-2016
3 reacties
Op de webshopsite worden telefoons zoals de S5mini aangeboden die niet meer te leveren zijn. Een dag later kwam ik daar via de winkel al achter en dus door de winkel en via mails de bestelling geannuleerd. Mijn status op de webshop is tot op heden nog niet veranderd, wel een aantal maal bevestiging gehad via telefoon dat ik geld retour krijg. Van de 100 keer dat ik gebeld heb, nu zo'n 10 keer iemand aan de lijn gehad. Tot op heden van mijn 25 verstuurde mails, 0 keer een antwoord terug gekregen. Ik wacht nu 3 week op mijn geld, nauwelijks contact mogelijk, niemand die kan zeggen wanneer geld overgemaakt wordt etc.
Helemaal klaar mee met phonehouse/Typhone !!!! Inmiddels een jurist op de zaak gezet.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.