Geachte Heer/Mevrouw,
Sinds afgelopen maand heb ik een abbonoment afgesloten bij Vodafone.
Een aantal dagen nadat ik mijn abbonoment had afgesloten zag ik de aflevering van Kassa waarin werd besproken over bellen per seconde of per minuut.
Waarin de provider bij het afsluiten van het abbonoment erbij moet vermelden of ze gesprekken korter dan een minuut doorberekenen voor een hele minuut.
Bij het afsluiten van mijn abbonoment werd er niks over verteld er stond verder ook niks vermeld in het contract.
Na het raadplegen van de klantenservice werd ik doorverwezen naar hun vraag en antwoord pagina op het internet.
Verder werd er gezegd dat ik 275 belminuten had en een kopje eronder 550 gratis smsjes.
Ook dit bleek niet waar te zijn, per smsjes word er een halve belminuut ingehouden en dit stond ook nergens vermeld.
Is hier nu sprake van contractbreuk?
En wat kan ik hier nog aan doen?
Mvg,
Kasper Stiekema