September vorig jaar kocht ik bij pc-samenstellen.nl een AMD Game computer, voor € 1.500 . Na een paar dagen moest ik hem terug sturen omdat de voeding kapot was. Ik kon de pc niet echt lekker gebruiken, want zodra ik een programma starte dat veel van de grapische kaart vroeg, liep de pc warm en stopte hij ermee. Een paar maanden terug kreeg ik visite en die zei: Dat is zo gek niet, het systeem kan zijn warmte niet kwijt in deze kast. Ik weer gebeld naar pc samenstellen. Pc terug, en inderdaad, kreeg hem terug met een goede systeem kast, en ze gaven ook toe dat de kast niet geschikt was. Maar toen ik de pc aansloot, bleek de grafische kaart het niet meer te doen, ik weer bellen, ze stuurde mij een nieuwe kaart, maar ikzelf kreeg de oude er niet uit, dus......... juist......... pc weer terug. Nu heb ik hem 2 weken terug en gisteren avond craste mijn harde schijf. Vanochtend weer gebeld en nu willen ze een nieuwe HD toesturen, iets wat ik weiger want ik ga niet zelf in de pc lopen klungelen. Nu komen ze hem woensdag weer ophalen (voor de 4e keer dus) en plaatsen een nieuwe HD (zeggen ze). Ik heb gevraagd naar de bedrijfsleider, maar die schijnt zelden aanwezig te zijn, ze hebben me beloofd dat hij me terug belt. Nu mijn vraag, moet ik hier maar allemaal mee akkoord gaan? Ik zou graag mijn geld terug willen maar dat gaat niet gebeuren zeggen ze. Het systeem is vanaf het begin een doffe ellende. Wat nu?