BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

PC kan niet samen met Pinnacle studio9 plus

Bijdrage door gebruiker
05-07-2005
4 reacties

Mijn problemen zijn de volgende:Vanaf de eerste week van aankoop van de pc Medion Titanium 8386 (na de installatie van Pinnacle studio 9 plus) loopt de pc vast en ik kan dan niets anders meer als de stroom uitschakelen.Bij het opnieuw opstarten komt het pentium 4 logo, dan het zwarte scherm met de witte letters, dan even het Windows XP logo en dan wordt het scherm zwart. Ik hoor dan ook de pc niet meer lopen, hij start niet meer door. Dan doe ik weer de stroom eraf, start weer opnieuw op in veilige modes en doe systeemherstel na de datum voor de installatie van studio9. Ik wist toen nog niet dat studio de oorzaak was. Er is ook al een monteur van Medion komen kijken en die zetten hem met de bij de pc bijgeleverde cd terug in kooptoestand en kon geen problemen vinden. Ik heb de pc in 6 weken tijd al 4 maal terug gebracht na: Kooptoestand.De laatste week heb ik stap voor stap mijn eigen software geïnstalleerd en er zijn geen problemen. Tot ik Studio9 instaleer. Dan begint het weer van voor af aan. Ik heb het ook al met en zonder de updates van Studio geprobeerd maar dat maakt niets uit.Ik weet nu zeker dat mijn pc niet met Pinnacle Studio9 plusoverweg kan. Hieronder de laatste mail van Medion.

Beste mevrouw Brepoels,Pinnacle werkt niet goed samen met pc waar een sys-chipset in zit, er zijn veel pc's die deze chipset hebben, waaronder die van Medion.Daar is helaas geen oplossing voor er zijn ook geen udate of dergelijke voor.Wij kunnen u daar helaas niet verder helpen u dient daarvoor kontakt met Pinnacle op te nemen.Mocht het probleem niet zijn opgelost, dan dient u telefonisch contact op te nemen .Wij zijn te bereiken:Van maandag tot en met vrijdag van 07.00 uur tot 23.00 uurZaterdag, zondag en feestdagen van 10.00 uur tot 18.00 uurHet telefoonnummer van de helpdesk is 0900-6334660.Indien het apparaat defect is, dient u telefonisch contact op te nemen zodat we het verder kunnen afhandelen. Wilt u in een eventueel antwoord op deze email, deze correspondentie bijvoegen. Mocht deze ontbreken, is het niet mogelijk hierop te reageren.Met vriendelijke groet,FEB-teamTel:0900-6334660Fax:0900-6546540Mail:InfoNL@medion.comWeb:www.medion.com

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.