Ik heb hierover herhaardelijk met de leverancier getelefoneerd. De pc is 1 keer door de leverancier gerepareerd (lles geformatteerd en toen opnieuw ingesteld)...het probleem bleef toen ca 3 weken weg, en kwam toen weer terug. Ik heb op de dag zelf 3 programma's geinstalleerd, daarna niets.
Ik heb de leverancier een mail gestuurd met daarin het bericht dat het probleem terug was...waarop ik dit antwoord kreeg:
Geachte heer, mevrouw, Aangezien het probleem telkens kan worden verholpen door het terugbrengenvan de softare in originele staat, is er geen sprake van een defect, maarvan een software fout. Aangezien dat geen reden is om een systeem defecte teverklaren zullen wij het niet terug nemen. Sterker nog, indien zich wederomsoftware problemen voordoen en er geen defect is, zullen wij de kosten vooronderzoek bij u in rekening brengen.
Wat moet ik doen? De pc is nog geen 3 maanden oud