BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

PB PC

Bijdrage door gebruiker
13-11-2005
4 reacties

Ik heb in april 2005 een Packerd Bell PC gekocht,deze heeft in mei al een nieuw moederbord gekregen,in oktober is er een nieuwe harde schijf ingezet.Nu valt het toetsenbord en muis voordurend weg,krijg vaak de mededeling :geen of beperkte mogelijkheden,moet PC regelmatig opnieuw installeren (op advies van de helpdesk).Weer gebeld naar PB a 0.15 p.m.,wordt weer opgehaald voor reparatie.Volgens PB is het geen computerprobleem!Wat moet ik doen en wat zijn mijn rechten ,ik word hier gestoord van.

Groeten Ronald

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.