BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Pas op na verlengen abonnement Vodafone!

Bijdrage door gebruiker
16-06-2012
12 reacties
Een tijdje terug heb ik in de Vodafone-winkel in Heerlen Corio Center mijn Vodafone abonnement verlengd. Omdat het 'oude' abonnement niet meer beschikbaar was, sloot ik een SO Bel + SMS-3 80 (8,95 euro) abonnement af voor 2 jaar. In de winkel vroeg ik of ik mijn blox (zorgeloos internet en dagbundel mobiel internet buitenland) opnieuw moest aanzetten. De jongeman in de winkel vertelde mij dat dit absoluut niet nodig was en dat alles bij het oude bleef. Mijn verbazing was groot toen ik de daaropvolgende maand een rekening van meer dan € 200 kreeg. Wat bleek: mijn blox waren uitgezet door Vodafone zelf. De dame van de Vodafone-klantenservice vertelde dat dit gebruikelijk is bij een nieuw abonnement. Ze zou mijn zaak doorgeven aan de financiële afdeling, die contact met me ging opnemen. Nou,daar wacht ik dus nog steeds op! Kortom: Ik ben dus meer dan 200 euro kwijt door valse info van een Vodafone-medewerker en word door Vodafone met een kluitje in het riet gestuurd als ik om opheldering vraag! Mensen, pas dus op als je je abonnement bij Vodafone verlengt. Deze mensen liegen en hebben geen scrupules. Nu vraag ik me af of dit meer mensen overkomen is? Graag jullie reacties!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.