BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

partitie maken en verwijderen

Bijdrage door gebruiker
17-01-2008
6 reacties

hoi ik heb 2 harde schijven elk van 250 gig...nu heb ik op het C: nog 3 stations en op de andere schijf 3 stations dus c d e f ... g h i

nu wil ik de stations op een goede manier weghalen , en alles formateren.. heb al zitten googelen , ook op windows, maar die zeuren op Fdisk ??? heb geen A station, wil gewoon via de cd installeren en partities maken

wie geeft mij fff de goede volgorde van verwijderen en de goede volgorde van stations maken, ....IK HEB PARTITION MAGIC maar wil het op de gewone goede manier doen..help fff wel duidelijk aub...de goede volgorde of als iemand een DUIDELIJKE LINK heeft ?? graag ...bijv dank vr gr han

Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)