Ik word aan het lijntje gehouden door de support afdeling van Palm terwijl ik nog garantie heb op mijn PalmOne Zire 31 + Navigatie.
Wat kan ik nog voor stappen ondernemen?
Ik heb een navigatie pakket voor europa erbij gekocht en geinstalleerd op mijn PalmOne Zire 31 + Navigatie waaral de wegen van Benelux op geinstalleerd was. Sinds dien werkt mijn Navigatie systeem niet meer.
Nu ben ik al 7 maanden met de support afdeling heen en weer mails aan het versturen. Ik heb al menige keren gevraagd of ik mijn PalmOne Zire 31 + Navigatie mag opsturen ter reparatie in Dublin.
Sinds dien krijg ik iedere keer het verzoek om een harde reset uit te voeren en de software eropnieuw op te installeren. Dit gaat echter niet omdat de harde reset niet word geaccepteerd en er dus geen nieuwe software erop geinstalleerd kan worden. Bovendien herkent mijn PC de PalmOne Zire 31 + Navigatie niet meer als externe schijf.
Over 7 maanden is mijn garantie verlopen en op het moment zit ik op een dood spoor met de support afdeling.
Nu heb ik een PalmOne Zire 31 + Navigatie die na 3x gebruiken niet werkt en heb er ook nog dure software bijgekocht. Ik voel me enorm voor de gek gehouden door Palm. eurotechsupport.ee@palm.com
Wie kan mij een tip geven, wat ik nu nog kan doen?