BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Paketbezorging van GLS

Bijdrage door gebruiker
09-08-2008
1 reactie

Hallo,

Wij hebben laatst via Internet een fietsendrager besteld, en deze zou worden thuisbezorgd. Het bedrijf wat dit ging doen was "General Logistics Sytems".

0p 6-augustes kregen wij bericht dat de bezorger langs was geweest maar dat wij niet thuis waren (Logische wat wij werrken alle 2). Hierop staat vermeld dat je een nieuwe afspraak kunt maken voor het thuisbezorgen. Dit hebben wij gedaan en we hebben aangegeven (Kon je op internet invullen) dat ze bij duren moesten aanbellen als wij niet thuis zijn. (Ik had dit natuurlijk even gechecked bij de buurman, en hij zou de hele dag thuis zijn)

op 7-augustus kregen wij een opnieuw een brief in de bus dat wij niet thuis waren. Echter hebben ze niet bij mijn buurman aangebeld.....

Nu staat er dat ik het pakketje vanag 8-augustes op kan halen in Den Bosch. (zelf wonen wij in eindhoven, dus zijn wij hier niet blij mee)

Wat nu ook opvallend is... Er staat op het briefje geen telefoon nummer, adres ofopeningstijden van het ophaal depot in Den Bosch.

Ik heb nu op internet gekeken voor het telefoon nummer en wat blijkt... ze zijn open op werkdagen tussen 08:30 en 17:30..... En je moet je pakket binnen5 werkdagen ophalen.... Dus ik moetnu dus volgende week1 morgen of 1 middag vrij nemen van mijn werk om eenpakketje op te halen.....

Is dit normaal? Kan een bedrijf dit zomaar maken....

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.