BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Packard Bell, reageert niet.

Bijdrage door gebruiker
12-01-2009
2 reacties

Wij hebben november 2006, een desktop van Packard Bell gekocht; ixtreme Gold S9500 voor €996,00 bij Dixons. We hebben toen een verzekering afgesloten van Packard Bell "PB Care Home", garantie 3 jaar voor thuis reparatie. Het was al een keer voorgekomen dat de pc niet meer aan ging, en na bellen en een keer gebeld worden door een monteur werd het probleem opgelost. Voeding was stuk en werd een nieuwe geplaatst. Helaas moest ik ze weer eind november bellen, een goedkopere nummer omdat wij zo'n verzekering hebben. Probleem is dat de computer niet aan gaat, er gebeurt helemaal niks. Ik heb inmiddels 7x gebeld en ze vertellen steeds dat een monteur contact zal nemen met ons. Ik heb natuurlijk ook al een klachtbrief geschreven, geen antwoord terug. Wij hebben nog recht op hulp, tot december 2009. Morgen ga ik weer bellen. Ik weet het even niet meer. Ik heb de garantie/verzekering met Packard bell afgesloten en denk dus dat ik niks nuttig met Dixons kan beginnen, klopt dit? Zelf denk ik dat als ik nog iets wil bereiken met een advocaat verder moet. Telefoon nummer waar ik bel is 0900-2025117. Graag ideeen, ervaringen met Packard Bell.

Mvr.gr. Minerva

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.