BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

packard bell klachten

Bijdrage door gebruiker
27-05-2004
3 reacties

Ik heb eind oktober 2003 voor 1.500 euro een notebook van packard bell gekocht, evenals een andere sitebezoeker: de limited edition in een mooie wit-zilvere kleur (E3256LE). Vanaf de eerste dag heb ook ik problemen daarmee, niet alleen met de muis of de 'ventilator', maar met name het beeldscherm is slecht en valt zo nu en dan zwart weg. Mijn computer is reeds driemaal voor deze klacht in reparatie geweest en hoewel de klacht nog steeds niet verholpen is en - sterker nog - er telkens nieuwe klachten bij zijn gekomen telkens als de computer terug uit reparatie komt (zoals nu: een defecte cdromspeler), lukt het mij niet packard bell ertoe te bewegen de computer te vervangen. Ik schijn slechts recht te hebben op reparatie, ondanks dat in het garantiebewijs staat dat vervanging wel degelijk tot de mogelijkheden behoort. Op mijn schrijven is tot op heden niet gereageerd. Wat zal ik doen? En wie heeft nog meer een notebook van dit merk uit deze limited edition en heeft ook klachten? Alle advies wordt op prijs gesteld!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.