BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Overstapservice Ziggo waardeloos

Bijdrage door gebruiker
14-06-2011
1 reactie
Mijn man wilde overstappen van Telfort naar Ziggo. Een alles in 1 abonnement. Begin april vult hij online alles in bij Ziggo. Hij geeft aan dat hij gebruik wil maken van de overstapservice, waarbij Ziggo de abonnementen opzegt bij de vorige/huidige provider. Dit doet Ziggo dus niet. We ontdekten het doordat we rekeningen bleven ontvangen van Telfort. We hebben nu uit nood zelf het internet en telefonie abonnement bij Telfort opgezegd maar moeten wel tot juli betalen. Wat kan hiertegen gedaan worden? Ziggo reageert niet op vragen via het contactformulier op de site en zegt doodleuk als je dan voor de zoveelste keer belt om uitleg dat mijn man dit niet aangevraagd heeft. Dit kan toch niet?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.