BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Overstappen kpn

Bijdrage door gebruiker
30-03-2015
16 reacties
Heb al m’n producten bij KPN zo ook m’n mobiel na meerdere malen naar de winkel zijn geweest en heeeel vaak bellen om te vertellen dat ik binnens huis totaal geen berijk heb gewoon een rondje met een streep er doorheen dus geen berijk ! Na heel veel medewerkens gesproken te hebben met ieder een ander verhaal.werd ik vandaag heel vriendelijk geholpen omdat ik alles wilde opzeggen dacht toen nog fijn eindelijk iemand die me begrijpt na anderhalf uur in de wacht te hebben gestaan omdat die nette mvr het verhaal zelf aan hen wilde vertellen werd ik weer door verbonden deze mnr was iets minder vriendelijk daar werd me gezegd dat ik tusse 2 bos gebieden in zit en ze me een korting van 7 euro in de mnd wilden geven dat laatste half jaar na al ander half jaar trouw elke mnd 55 euro te betalen. Waarop ik het nogmaals uit legde en toen zij ik het lijkt me beter met alles te stoppen .waarop meneer met een erg onvriendelijke toon tegen me zij chantage ben ik niet gevoelig voor einde gespr . Ben een trouwe klant en vind het dan ook heel erg dat ik zo behandeld word ! Wilde echt niet bij KPN weg maar na al deze problemen ben ik erg klaar mee !
Ben dan ook erg benieuwd of dit normaal is dat KPN zegt in u contr staat berijk tot aan de deur binnen is niet aan hen ? Dus ieder 1 moet eerst vragen bij het afsluiten van een mobiel contr ik wil eerst kijken of ik binnen berijk heb erg raar lijkt mij

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.