In augustus ben ik overgestapt van adsl surfen naar surfen en bellen onbeperkt bij Het Net. Omdat ik niet kon inloggen en bleek dat ik twee klantnummershebikeerst gemaild maar kreeg alleen een standaard reactie. Een brief gestuurd maar hierop geen reactie. Toen gebeld met de Helpdesk op 23-8.Daar zeiden ze dat alles goed bij hun geregistreerd stond, en dat ik onbeperkt bellen had. De twee klantnummers had te maken met de overgang en kwam goed. In september krijg ik een factuur met gesprekskosten en ook weer een factuur voor het oude abonnement. Weer proberen te bellen (lange wachttijd) en ik moest maar opnieuw me aanmelden voor onbeperkt bellen en dan opnieuw bellen naar de debiteurenafdeling en dan zou alles goed komen. Me opnieuw aangemeld, en weer gebeld; ik heb 5 x moeten bellen; of ik zat bij de verkeerde afdeling of ze konden niet doorverbinden. Al met al kosten ca. € 40,-- aan belkosten. Ik heb nu een aangetekende brief gestuurd met de eis dat alles van hun kant opgelost wordt en ik de gemaakte kosten en de gesprekskosten van augustus/september teruggestort krijg omdat ik in de veronderstelling was dat ik onbeperkt bellen heb. Zeer klantonvriendelijk zijn ze bij Het Net, ze jagen je op kosten door de lange wachttijden en reageren niet op brieven. Ik weet wel dat ik als mijn abonnement afloop ik volgend jaar meteen naar een andere provider ga.