Hallo , Ik heb even een vraag ik kreeg van de week een laatste herrinering van essent van 255,oo euro .Wij hebben alleen kabel van essent en dat is 12,00euro per maand dat wordt gewoon betaald.Gebeld naar het telefoonnummer 10cent per min. 10 minuten zitten wachten eindelijk iemand aan de telefoon .Ik moest ergens anders zijn bij de klanten service.Daar wisten ze me te vertellen dat ik sinds april weer stroom van hun afneem.Ik neem al ruim 2 jaar stroom af van rwe hetzelfde als mijn gas nooit geen problemen. Wij hebben nooit tegen essent gezegt dat wij weer bij hun komen en ook niks getekent en ook nooit telefonisch iets bevestigd.Ze hebben ons ook al uit laten schrijven bij rwe zonder toestemming en meter standen.Het enigste wat wij wel hebben is sinds april internet via @home.nl. maar dat heeft toch niets met stroom te maken ?Wat moeten wij doen dadelijk worden we nog afgesloten van radio en tv pus stroom wie kan ons helpen