Na een jaar getob en irritatie bij SCARLET is mijn abonnement Scarlet-One dan eindelijk beeindigd. Als je denkt alles gehad te hebben blijkt zelfs de afsluiting maar niet te willen lukken! Een (2e!)aanvraag voor een nieuw abonnement bij KPN wordt niet in behandeling genomen omdat de lijn nog steeds niet vrij is! Je staat dan als klant weer met je rug tegen de muur. Er wordt losjes verteld (dit hoor je bij het aangaan van het Scarlet-one-abonnement dus ook niet maar steeds op het LAATSTE MOMENT) dat dit zo'n 2 tot 6 weken! kan gaan duren! Ik ben helaas wat cynisch geworden sinds ik Scarlet ken, maar deze cijfers moet men hoogstwaarschijnlijk met2 of3vermenigvuldigen!! WAT KAN IK HIER TOCH AAN DOEN? Kan ik schadevergoeding eisen en hoeveel? Welke druk kan ik gebruiken om te zorgen dat de afsluiting ECHT gaat plaatsvinden? Ongelooflijk dat dit soort dingen steeds meer om ons heen lijken te gebeuren! De klant is alleen maar een rekening-afschrijf-nummer en de helpdesks zijn of niet te bereiken of bestaat slechts uit een computer-keuzemenu waarbij je problemen fijn worden doorgeschoven/teruggekaatst en niet worden opgelost!