Ik ben in september van mobiele aanbieder gewisseld. Vanaf 27 september bel ik met KPN ipv Orange. Nu kreeg ik 4 november een rekening van orange voor 40 euro, omdat ik nog tot 15 december een abonnement had lopen. Een rekening voor drie maanden opzegtermijn.
Volgens Orange hebben ze op 15 september een verzoek gekregen om het abonnement binnen tien dagen over te zetten, maar volgens KPN kan dit niet het geval zijn omdat ze altijdvragen om de datum waarop het volgens abonnement kan worden omgezet.
Dus Orange zegt dat KPN heeft gevraagd om per direct over te gaan, terwijl KPN zegt dat ze heeft gevraagd aan Orange om het om te zetten zodra het abonnement dit toestaat.
Ik betaal 40 euro voor een abonnement waarvan ik geen gebruik meer kan maken, terwijl ik een opzegbrief van Orange heb gekregen waarbij gewoon stond dat ik per 27 september via KPN kon bellen, geen melding van opzegtermijn of wat dan ook.
Ondertussen bel ik al met KPN, en kan ik het allemaal dus niet terugdraaien. wie moet ik hierover aanspreken en wat kan ik er eventueel het beste aan doen.
Alvast bedankt voor de reacties