Goedenavond,
Kan iemand mij zeggen of het wettelijk mag dat HetNet mij nog tijdelijk, voor een maand, (dus de opzegmaand) een duur ADSL abonnementdoorberekend omdat ikben overgestapt naar een andere provider?
De nieuwe provider, XMSnet (glasvezelkabel) neemt mijn oude telefoonnummer over van de KPN. Dus het abonnement wat ik eerst had (incl.bellen) vervalt en wordt ineens ADSLsurfen zonder vaste telefoonaansluiting, welke 35,25 per maand bedraagt. Deze kostte eerst 14,85 per maand.
Mag dit, ook al is dit voor de laatste maand?