Ik krijg nu voor de 2de keer een aanbieding vanDebitel om over te gaan van Debitel naar KPN. Echter de opzet van deze aanbieding is brutaler in opzet dan de vorige. Als ik namelijk geen actie onderneem zit ik aan een KPN flexibel abbo vast. Ik moet voor 4 nov aangegeven dat ik van de aanbieding af zie. De aanbieding is voor mij helemaal niet interessant KPN is veel te duur. Ik heb simonly en mijn contractstermijn is verlopen. Tot nog toe een tevreden klant van Debitel.
Zijn dit soort mailings wel toegestaan ? Daarmee bedoel ik dat als ik niks doe er toch een verandering wordt doorgevoerd. Ik kan namelijk herinneren dat er ook vraagtekensgeplaatst zijn bij een actievan UPC waarbij men ongevraagd een mediabox kreeg toegestuurd. Die je vervolgens zelf kon terug sturen als je geen interesse had.
Mag KPN mijn contract ontbinden als ik hun aanbiedingen blijf afslaan ?