Ik ben al trouw lid van Planet Internet sinds Eind 2000. Vorig jaar Augustus (2004) besloot ik om mijn tikken om te zetten naar een Economy adsl abbonnement (als je dat zo kunt noemen) dit vanwege de vaste kosten en een snellere verbinding ipv telefoontikken. Nu dit jaar november wilde ik graag naar een andere aanbieder om een totaal pakket te nemen waarin zowel mijn telefoon als internet en mischien wel digitale tv zou zitten waardoor ik mijn kosten nog meer zou kunnen drukken en 1 totaaloverzicht heb met vaste kosten waardoor ik meer zou kunnen besparen aangezien ik moet rondkomen van een Wao. Afijn ik neem contact op met Planet internet om te vragen hoelang mijn opzeg termijn zou zijn (verwachtingsvol denkend aan een maand of mischien hooguit 3). Verteld die lieftallige dame aan de andere kant van de lijn dat dat niet mogelijk is omdat ik vast zit aan een stilzwijgende verlenging van een contract tot volgend jaar september minimaal! Nu vraag ik mij af of dit zomaar kan? als ik een van de andere aanbieders bel dan zeggen zij dat niet mag omdat ik al langer klant ben en zeker na die laatste overstap van tel.tikken naar economy al verder dan een jaar ben. Ik snap er nu helemaal de jota van kan iemand mischien vertellen hoe of wat nu? Planet zegt namelijk dat je wel kunt proberen een brief te sturen om zo onder deze verbindtenis uit te komen en verdere mogelijkheden zijn er niet? Nu was ik geen ontevreden klant maar .......
Alvast bedankt, mvrgr. Monique