geachte lezers,
Ik ga me steeds meer ergeren aan te grote verpakkingen. Dit om de kooplust op te wekken bijv: tandpasta waar eerst een hele luchtbel uit moet worden geknepen alvorens er tandpasta uit komt, tomaten puree waar eerst een luchtbel in wordt geblazen alvorens de verpakking te sluiten. Ik kan uw diverse voorbeelden geven van uitwassen. misschien een idee om eens aan de kaak te stellen
met vriendelijke groet Harry Scholtens te Ketelhaven