BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Outlook verzend niet

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
12-11-2006
  •  
32 antwoorden
  •  

You should authenticate first

Beste collega's,

Ik heb net Outlook geactiveerd op nieuwe comuter, maar hij ontvangt wel mail, maar verzend niet. Ik krijg iedere keer bovengenoemde tekst. Ontvangen doet hij via Kaspersky antivirus zag ik wel. Moest wel even wennen. Kaspersky vraagt dan of je de mail wilt accepteren. Dus OK dat is klaar. Maar wat bedoelt Outlook nu steeds met bovenstaand bericht? Enzie de optie verzenden ook niet in Outlook meer staan. Heeft dit ook met Kaspersky te maken? Wie heeft hier ervaring mee? Vr. gr. Elena

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.