hoi ik maak elke maand een backup van mijn email, deze maand was dat 1,6 gig, dan kieper ik alles weg postvak in en uit en verzonden items , om eens te kijken nam ik weer een backup en gaf deze wederom 1,6 gig aan ????? mappen zijn leeg op wat submappen na ca 20 mb iemand een idee