Wie kan mij helpen bij het instellen van een nieuwe account bij @home? In Outlook heb ik een e-mail account aangemaakt voor mijn bedrijf, dit loopt niet via outlook maar via Mijn domein. Geen problemen. Nu wil ik in Outlook dus via @home ook een account aanmaken maar dat lukt niet. Wat gaat er fout? Alle post die binnenkomt op mijn bedrijfsmail, komt tegelijk binnen op mijn persoonlijke account. Als ik in mijn persoonlijke account post weggooi gaat hij ook bij mijn bedrijfsmail weg. Dus het lijkt dat, hoewel er twee namen zijn, er maar een account is. Ik heb @Home om hulp gevraagd. Volgens hen moet het mogelijk zijn om beide e-mailadressen te splitsen zodat alles gescheiden binnenkomt en behandeld kan worden. @Home wil hierin echter geen ondersteuning bieden omdat ze zeggen zelf niet te weten hoe het moet én omdat ik post kan ontvangen. Dus, zij zijn klaar. Wie kan mij, stap voor stap, uitleggen wat ik moet doen? Heb ik nog één vraag, wanneer ik mail verstuur krijg ik sinds een paar dagen een melding dat office xpsmall business ge configureerd moet worden. Na mij ok geeft hij aan dat hij het pad niet kan vinden. Kan ik dit, blijvend, verwijderen? Ik heb mijn computer naar een automatiseringsbedrijf gebracht maar sindsdien is het alleen maar erger geworden. Hoop dat iemand mij kan helpen.
Veronique