als ik outlook express opstart duurt het erg lang voordat hij vereder gaat hoe kan ik dit verkorten, trouwens sinds kort kan ik geen hotmail via outlook express meer ophalen hen extra windows mail moeten instaleren ben nu bezig al mijn post adressen om teleiden naar gmail hiermee gaat het wel.