Beste experts,
Kunnen jullie me vertellen hoe het komt dat , wanneer ik naar een mailgroep van 25 personen een mail stuur met bijlage (meestal word of ppt.), deze mail zonder bijlage aankomt en de tekst bestaat uit cijfers, tekens en letters die je meters lang kunt afscrollen. Als ik de mail naar één adres stuur, is er geen probleem, naar 8 mensen ook niet, maar de hele groep ontvangt een onleesbare puinhoop. Is er een maximum aantal geadresseerden voordat de mail als een soort spam wordt beschouwd of is er iets anders aan de hand?
Alvast dank voor jullie antwoord.
Pol