Hallo!
heb een klein probleem met Outlook 2007. Als ik wel eens een bijlage ontvang of stuur waar een .gif file in staat dan blijft deze .gif file 'statisch' terwijl er toch beweging in zou moeten komen.
mijn besturings systeem is Windows7 alhoewel ik zelf denk dat het probleem bij outlook 2007 gezocht moet worden.
Is er een oplossong?
met vriendelijke groeten en alvast dank voor de moeite,
richard krens