ik bedacht me van de week ineens wat voor downloadsnelheid ik had van internetplusbellen en ik kon mijn pakket economy niet meer vinden op de website. ik blijk een downloadsnelheid te hebben van 1,5mb. in de huidige pakketten heb je basis en daar heb je al 3mb. ik snap niet dat kpn je even op de hoogte houdt vanvernieuwdepakketten. Of is dat teveel gevraagd?nu kan ik voor hetzelfde geld een sneller pakket kiezen...